Πιερία: “Ατελείωτη ακτή, Το απόλυτο βουνό, Μία ευθεία δρόμος”

Το τρίπτυχο διαφημιστικής καμπάνιας που ξεκινά το Επιμελητήριο Πιερίας με στόχο τον εσωτερικό τουρισμό

Παρουσιάστηκε την Τετάρτη 24/06/20 σε αυτοδιοικητικούς και τουριστικούς φορείς του νομού

Σε μεγάλη διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια για την τουριστική προβολή της Πιερίας προχωρά το Επιμελητήριο με στόχο την προσέλκυση τουριστών από περιοχές της Ελλάδας που είτε δεν επιλέγουν το νομό μας για καλοκαιρινές διακοπές, είτε η προσέλευση τουριστών από αυτές τις περιοχές, διαχρονικά, είναι μηδαμινή. 

Το απόγευμα της Τετάρτης 24 Ιουνίου 2020 ο επικοινωνιολόγος κ. Χρήστος Χέλμης παρουσίασε, για λογαριασμό του Επιμελητηρίου Πιερίας, στους εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, στους τουριστικούς φορείς του νομού και στους δημοσιογράφους τα βασικά στοιχεία της διαφημιστικής προβολής της Πιερίας που φέτος απευθύνεται στον εσωτερικό τουρισμό και ειδικά στην Αθήνα.

Όπως είπε ο κ. Χέλμης, οι φετινές ειδικές συνθήκες, που είναι πρωτοφανείς και για τον τομέα της επικοινωνίας, δημιουργούν ένα ιδιαίτερο περιβάλλον μέσα στο οποίο η Πιερία καλείται και πρέπει να επικοινωνήσει το τουριστικό της προϊόν.

Στρατηγική επιλογή του Επιμελητηρίου, υπογράμμισε ο κ. Χέλμης, είναι να στοχεύσει φέτος σε ένα κοινό που, αν και θα μπορούσε, δεν επιλέγει να κάνει διακοπές στην Πιερία, στηρίζοντας την καμπάνια σε ένα άκρως δελεαστικό τρίπτυχο:

“Ατελείωτη Ακτή, Το απόλυτο βουνό, Μία ευθεία δρόμος”

Πρόκειται για τα τρία βασικά στοιχεία της επικοινωνιακής καμπάνιας που διαπνέουν το διαφημιστικό σποτ το οποίο παρουσιάστηκε, στην πρώτη του μορφή (θα υπάρξουν κάποιες τροποποιήσεις σύμφωνα και με προτάσεις που διατυπώθηκαν), κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης. Σύμφωνα με το σχεδιασμό πρόκειται να αξιοποιηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ θα δημιουργηθεί, για την Πιερία, μία ιστοσελίδα με πληροφορίες για το νομό ως ενιαίο τουριστικό προϊόν.

“Στοχεύουμε όχι εκεί που μας ξέρουν και ούτως ή άλλως μας επιλέγουν κάθε χρόνο για τις διακοπές τους, αλλά σε εκείνους για τους οποίους η Πιερία μπορεί να αποτελέσει μία καινούρια πρόταση για καλοκαιρινές διακοπές” ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου.

Στη σύσκεψη συμμετείχε επίσης η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κ. Σοφία Μαυρίδου η οποία διαβεβαίωσε τον πρόεδρο του ΕΒΕ ότι η Π. Ε Πιερίας θα ενισχύσει την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου για προβολή του νομού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφημιστική καμπάνια θα χρηματοδοτηθεί κατά κύριο λόγο από το Επιμελητήριο με την υποστήριξη της Π. Ε Πιερίας, του δήμου Κατερίνης και της Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων Πιερίας-Ημαθίας-Πέλλας.