Εντάχθηκε στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας (Ε.Κ.Α.Α.)
Στην Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 13637 ΕΞ 2020 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2160/Β/4-6-2020, προβλέπεται η ηλεκτρονική υποβολή αίτησης χορήγησης Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας (Ε.Κ.Α.Α.) να διεκπεραιώνεται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)
Κατά την προσέλευση του ασφαλισμένου στα ΚΕΠ οι πιστοποιημένοι υπάλληλοι καταχωρούν τον ΑΜΚΑ και τα λοιπά στοιχεία του Ασφαλισμένου στην ηλεκτρονική υπηρεσία και υποβάλλουν για λογαριασμό του, το αίτημα έκδοσης της Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας (Ε.Κ.Α.Α.). Στη συνέχεια εκτυπώνουν το Πιστοποιητικό Προσωρινής Αντικατάστασης και το παραδίδουν στον Ασφαλισμένο. Η Ε.Κ.Α.Α. αποστέλλεται ταχυδρομικά από τον e-ΕΦΚΑ στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο Ασφαλισμένος.
Σε περίπτωση που τα στοιχεία του Μητρώου του ΑΜΚΑ-ΕΜΑΕΣ του Ασφαλισμένου είναι διαφορετικά από τα αναγραφόμενα στα ταξιδιωτικά του ασφαλισμένου (ταυτότητα, διαβατήριο), απαιτείται προηγούμενη διόρθωση στα στοιχεία του ΑΜΚΑ-ΕΜΑΕΣ.
Διαβάστε την Κοινή Υπουργική Απόφαση
Πηγή: e-nomothesia.gr