Πως θα πάρετε 100 ευρώ έκπτωση στο λογαριασμό σας και δωρεάν πάγιο από τη ΔΕΗ

ΔΕΗ: Δωρεάν πάγιο, εκπτωτικά τιμολόγια και νέο ωράριο εξυπηρέτησης ανακοινώθηκαν την τελευταία εβδομάδα από τη ΔΕΗ

Το νέο εκπτωτικό πακέτο αφορά οικιακούς πελάτες, επιχειρήσεις και ευάλωτους καταναλωτές.

Επιπλέον, η ΔΕΗ ανακοίνωσε ένα νέο οικιακό τιμολόγιο με σταθερή χρέωση, χωρίς κλιμάκια κατανάλωσης και ρήτρες αναπροσαρμογής.

Συγκεκριμένα, από την 1η Οκτωβρίου και έως τις 31 Δεκεμβρίου ισχύουν τα εξής για τους πελάτες της ΔΕΗ:

Δωρεάν πάγιο για όλους,

Επιπλέον Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες,

Έκπτωση 8% σε οικιακούς πελάτες και επιχειρήσεις με καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh,

Διπλασιασμός της έκπτωσης στους πελάτες e-bill, που λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό, από 5 σε 10 ευρώ.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών θα γίνεται δωρεάν σε ένα νέο νούμερο το 800-900-1000. Επιπλέον, 24 καταστήματα της ΔΕΗ σε όλη τη χώρα λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο έως τις 8 το βράδυ, ενώ συνολικά σε 74 καταστήματα, η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει με ραντεβού, χωρίς αναμονή.

Επιπλέον, η ΔΕΗ ανακοίνωσε ένα νέο οικιακό τιμολόγιο με σταθερή χρέωση, χωρίς κλιμάκια κατανάλωσης και ρήτρες αναπροσαρμογής, το οποίο ονομάζεται «myHomeEnter». Το νέο πρόγραμμα 24μηνης διάρκειας διατίθεται με έκπτωση 100 ευρώ στον πρώτο λογαριασμό, για όσες συμβάσεις υπογραφούν έως τις 30 Νοεμβρίου.

Το νέο πρόγραμμα της ΔΕΗ προβλέπει:

Χαμηλότερη χρέωση ενέργειας σε σχέση με τα ισχύοντα τιμολόγια και χαμηλό πάγιο (χρέωση ενέργειας 0,105 ευρώ ανά κιλοβατώρα και 0,07897 ευρώ ανά κιλοβατώρα για το νυχτερινό με πάγιο 1,5 ευρώ το μήνα).

Έκπτωση συνέπειας και επιπλέον 2% έκπτωση για εξόφληση με πάγια εντολή.

100 ευρώ έκπτωση στον πρώτο λογαριασμό, για νέους και υφιστάμενους πελάτες που θα επιλέξουν μηνιαίο ηλεκτρονικό λογαριασμό και για αιτήσεις που θα υποβληθούν ως τις 30 Νοεμβρίου. Η έκπτωση των 100 ευρώ εφαρμόζεται στον 1ο λογαριασμό. Αν η έκπτωση δεν εξαντληθεί στον 1ο λογαριασμό, θα πιστωθεί σε επόμενους.

ΔΕΗ: Πώς θα κάνετε διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών
Οι εταιρείες κοινής ωφέλειας σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν εφαρμόσει προγράμματα διακανονισμών με μηνιαίες δόσεις. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση των νοικοκυριών η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ έχουν μόνιμα προγράμματα διακανονισμού χρεών.
Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους ως εξής:
Οι πελάτες διαχωρίζονται κατά το βαθμό της συνέπειας που επέδειξαν στην πληρωμή των λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο στις εξής 6 κατηγορίες, όπως ίσχυε και πριν:
Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
Περισσότερες από μία ενσωματώσεις λογαριασμών σε επόμενους
λογαριασμούς ή και μία αθέτηση διακανονισμού
Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
Πελάτες με αποκοπή λόγω χρέους, οι οποίοι δεν έχουν υποβάλει αίτημα επανασύνδεσης και ρύθμισης οφειλών εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποκοπής
Για όσους εντάσσονται στις κατηγορίες 1 έως 4 το σύστημα της ρύθμισης κλιμακώνεται με τα παρακάτω κριτήρια:
Για μέσο μηνιαίο λογαριασμό μέχρι 100 ευρώ απαιτείται προκαταβολή του 10% της οφειλής
Για μηνιαίο λογαριασμό 101 – 250 ευρώ, προκαταβολή 15% και από 250 ευρώ και πάνω η προκαταβολή γίνεται 20%
Σε όλες τις περιπτώσεις ο μέγιστος αριθμός των μηνιαίων δόσεων της ρύθμισης είναι 24
Η δόση δεν μπορεί να ξεπερνά το ύψος του μέσου μηνιαίου λογαριασμού (αφού αφαιρεθεί η προκαταβολή). Αν προκύπτει υπόλοιπο, τότε αυτό θα πρέπει να καταβληθεί μαζί με την προκαταβολή
Για τις κατηγορίες συνέπειας 5 και 6 η ρύθμιση γίνεται με 30% προκαταβολή και μέχρι 18 μηνιαίες δόσεις. Αν έχει κοπεί το ρεύμα λόγω χρέους, χρειάζεται προκαταβολή 40% και μέχρι 12 δόσεις
Επίσης, ισχύουν οι ειδικές ρυθμίσεις για τους ευάλωτους οικιακούς πελάτες με άτοκες δόσεις έως 50% του μηνιαίου λογαριασμού που προβλέπει ο Κώδικας Προμήθειας.
Τι να προσέξετε
Εκτός των δόσεων πρέπει να εξοφλείτε εμπρόθεσμα και τους τρέχοντες λογαριασμούς που θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία σύναψης του διακανονισμού
Οι δόσεις είναι έντοκες και οι τόκοι χρεώνονται στους τρέχοντες λογαριασμούς που εκδίδονται κατόπιν της σύναψης του διακανονισμού
Πώς να κάνετε την αίτηση
Απευθυνθείτε στα κατά τόπους Καταστήματα της ΔΕΗ, και το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:00 – 19:00).
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ εδώ.