Αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών στους κατοίκους του δήμου Πύδνας-Κολινδρού

Στο πλαίσιο των προσπαθειών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων του, ο δήμος Πύδνας-Κολινδρού εκσυγχρόνισε την υπηρεσία Ύδρευσης-Αποχέτευσης. Ειδικότερα, μέσω ειδικής διαδικτυακής “πλατφόρμας” παρέχονται στους κατοίκους οι παρακάτω δυνατότητες:

1. Ενημέρωση για την έκδοση λογαριασμού, μέσω e-mail

2. Εκτύπωση λογαριασμού

3. Ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμού

4. Ανάλυση χρεώσεων λογαριασμού

5. Κατάσταση τελευταίων πληρωμών

6. Δήλωση ενδείξεων υδρομέτρου

7. Έλεγχος καταναλώσεως

8. Υποβολή αιτήσεως για Ύδρευση-Αποχέτευση

9. Ενημέρωση για βλάβη, από το δήμο

10. Δήλωση βλάβης, από τον κάτοικο

Η διαδικασία για την ενεργοποίηση του λογαριασμού κάθε καταναλωτού είναι πολύ απλή και γίνεται σε τέσσερα (4) βήματα:

1.   Είσοδος στη σελίδα https://ydata.eu

2. Δημιουργία λογαριασμού, καταχωρώντας απλά ένα e-mail και τον επιθυμητό κωδικό σας.

3.   Επιβεβαίωση εγγραφής μέσω e-mail

4. Προσθήκη υδρομέτρου, συμπληρώνοντας τον ΡΙΝ που υπάρχει τυπωμένος στο λογαριασμό Ύδρευσης-Αποχέτευσης (κάτω από το όνομα του ιδιοκτήτη, στο πάνω αριστερό πλαίσιο)

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Υπηρεσία Ύδρευσης-Αποχέτευσης του δήμου, στο e-mail [email protected] ή στο τηλέφωνο 2353 350113.