Σήμερα τιμούμε τη μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων θυμάτων της Γενοκτονίας
των Ελλήνων του Πόντου.
107 χρόνια μετά, η μνήμη παραμένει ζωντανή. Με σεβασμό και συγκίνηση
θυμόμαστε τους ανθρώπους που ξεριζώθηκαν, χάθηκαν και αγωνίστηκαν να
κρατήσουν ζωντανή την ιστορία, την παράδοση και την ταυτότητά τους.
Η διατήρηση της ιστορικής μνήμης αποτελεί χρέος όλων μας, ώστε τέτοιες
τραγωδίες να μην επαναληφθούν ποτέ ξανά.
Δεν ξεχνάμε.





