Με απόφαση του η οποία υπογράφτηκε στις 2-1-2024 και αναρτήθηκε στο «Διαύγεια» ο νέος Δήμαρχος Κατερίνης κος Ιωάννης Ντούμος όρισε τους Αντιδημάρχους και τους Εντεταλμένους Συμβούλους οι οποίοι θα συνδράμουν στην διοίκηση του Δήμου Κατερίνης.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία ο Δήμος Κατερίνης έχει την δυνατότητα να ορίσει 10 έμμισθους Αντιδημάρχους και 3 άμισθους. Ο κος Ντούμος όρισε 10 έμμισθους Αντιδημάρχους και 3 Εντεταλμένους Συμβούλους, ο τρίτος μάλιστα είναι ταυτόχρονα και Αντιδήμαρχος, ο κος Τσουκάνης Κωνσταντίνος. Το συνολικό ετήσιο κόστος για τον Δήμο Κατερίνης, όλων των παραπάνω ανέρχεται στο ποσό των 210.000 ευρώ.
Η θητεία των Αντιδημάρχων και των Εντεταλμένων Συμβούλων ξεκίνησε στις 2-1-2024 και ολοκληρώνεται στις 30-6-2026, ενώ υπάρχει η ευχέρεια στον Δήμαρχο να ανακαλέσει τον διορισμό Αντιδημάρχου ή Εντεταλμένου Συμβούλου, όποτε αυτός το κρίνει.
Εκτός από τους παραπάνω Αντιδημάρχους και Εντεταλμένους Συμβούλους ορίστηκαν και οι πρόεδροι των Δημοτικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών ή Νομικών Προσώπων τα οποία δεν καταργήθηκαν και παραμένουν σε λειτουργία. Αυτά είναι:
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Κατερίνης (Δ.Ε.Υ.Α.Κ.) στην οποία ο κος Ντούμος όρισε πρόεδρο τον κο Οφίδη Σάββα.
Η Δ.Ε.Ε.Ε.Κ – Δημοτικό Ραδιόφωνο με πρόεδρο τον Δημοτικό Σύμβουλο κο Παγωνίδη Ελευθέριο
Η ΔΗΠΑΚ Α.Ε. με πρόεδρο τον Δημοτικό Σύμβουλο κο Μπαλαούρα Γεώργιο
Οι 12 Αντιδήμαρχοι με τις αρμοδιότητες που ο καθένας αναλαμβάνει
1. Διαμαντοπούλου Ευαγγελία του Σταύρου, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων που ασκούν τις αρμοδιότητες στους τομείς του Πολιτισμού και του Τουρισμού:
α) Γραφείο Πολιτισμού του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας Δήμου Κατερίνης»,
β) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού του Τμήματος Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τομέα, Απασχόλησης & Τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου, τον ΟΕΥ του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας Δήμου Κατερίνης» και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Διαφάνειας, οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
iii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της ανωτέρω τις αρμοδιότητές της θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τσιαμπέρας Νικόλαος.
2. Τσιαμπέρας Νικόλαος του Γεωργίου, Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Προϋπολογισμού και Οικονομικής Πληροφόρησης,
β) Τμήμα Λογιστηρίου,
γ) Τμήμα Μισθοδοσίας,
δ) Τμήμα Εσόδων,
ε) Τμήμα Προμηθειών
στ) Τμήμα Ταμείου,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης (διατάκτης), με εξαίρεση την αρμοδιότητα της υπογραφής του τεκμηριωμένου αιτήματος της παρ.3.α του άρθρου 66 του ν.4270/2014 και της παρ.1.α του άρθρου 4 του π.δ.80/2016 και μόνον όταν το αίτημα αφορά κάθε άλλη οργανική μονάδα εκτός από την Οικονομική Υπηρεσία. Ειδικότερα, όταν το τεκμηριωμένο αίτημα του διατάκτη προς τον Προϊστάμενο Οικονομι[1]κών Υπηρεσιών (Π.Ο.Υ.) για έκδοση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4270/2014 και του π.δ.80/2016, αφορά σε δαπάνη οποιασδήποτε οργανικής μονάδας, πλην της Οικονομικής Υπηρεσίας, τότε θα υπογράφεται από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ή εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο της αντίστοιχης οργανικής μονάδας. Στην περίπτωση που το παραπάνω αίτημα αφορά την Οικονομική Υπηρεσία, θα υπογράφεται από τον αντιδήμαρχο Τσιαμπέρα Νικόλαο.
iii. Την έγκριση των δαπανών παγίας προκαταβολής.
iv. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί η Αντιδήμαρχος Διαμαντοπούλου Ευαγγελία.
3. Μυστρίδης Ανέστης του Γρηγορίου, Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου,
β) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών,
β) Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
iii. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων, εξαιρουμένου του Τμήματος Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης, που περιλαμβάνει ειδι[1]κότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, πλην των προπαρασκευαστικών ή και τελικών πράξεων που αφορούν σε προσλήψεις, διορισμούς, τοποθετήσεις, μετακινήσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις του προσωπικού,
β) Τμήμα Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
iv. Την ευθύνη, εποπτεία οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ),
οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
v. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Αναστασιάδης Θωμάς.
4. Αναστασιάδης Θωμάς του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, εξαιρουμένου του τομέα του Τουρισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τομέα, Απασχόλησης και Τουρισμού,
β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων,
γ) Τμήμα Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού,
β) Τμήμα Αστυνόμευσης,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
iii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Μυστρίδης Ανέστης.
5. Οφίδης Χαράλαμπος του Σοφοκλή, Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Γραμματείας και Παρακολούθησης Έργων,
β) Τμήμα Αδειοδοτήσεων,
γ) Τμήμα Μελετών Έργων (Τ.Μ.Ε.),
δ) Τμήμα Κατασκευής Έργων (Τ.Κ.Ε.),
ε) Τμήμα Λειτουργίας Έργων & Αυτεπιστασίας (Τ.Λ.Ε.Α.),
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Μπογιατζής Χρήστος.
6. Μπογιατζής Χρήστος του Γεωργίου, Αντιδήμαρχο Κοινοτήτων, με αρμοδιότητες:
i. Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την καλή λειτουργία όλων των δικτύων άρδευσης του Δήμου.
ii. Την ευθύνη για την οργάνωση και τον συντονισμό των υπηρεσιακών ενεργειών για την επίλυση των προβλημάτων στα όρια των Κοινοτήτων του Δήμου Κατερίνης, πλην της Κοινότητας Κατερίνης, με τη συνδρομή των Προέδρων και των Συμβουλίων τους, σε συνεργασία πάντα με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο και με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, και ιδίως:
α) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και αποκατάσταση της υφιστάμενης αγροτικής οδοποιίας στις κοινότητες καθώς και την έρευνα νέων αναγκών για τη βελτίωση της πρόσβασης σε γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις.
β) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων.
γ) Τη μέριμνα για τη συντήρηση και την αναμόρφωση των παιδικών χαρών, καθώς και των χώρων αναψυχής.
δ) Την παρακολούθηση των έργων για τη συντήρηση των σχολικών κτιρίων που βρίσκονται στις Κοινότητες.
ε) Την αναζήτηση τρόπων αξιοποίησης των δημοτικών ακινήτων.
στ) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των τεχνικών έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Κοινότητες.
ζ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στην Κοινότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
η) Τη συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας των κατοίκων της Κοινότητας.
iii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Οφίδης Χαράλαμπος.
7. Ιορδανίδης Παναγιώτης του Χριστόφορου, Αντιδήμαρχο Υπηρεσίας Δόμησης, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Δόμησης και Ελέγχου Κατασκευών,
β) Τμήμα Πολεοδομικών Εφαρμογών,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Γεωργιάδης Μιχαήλ.
8. Τάπρας Ηλίας του Δημητρίου, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας, εξαιρουμένου του Τμήματος Περιβάλλοντος και του Τμήματος Κοιμητηρίων, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης,
β) Τμήμα Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων,
γ) Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Διαχείρισης Υλικού (Αποθήκης),
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τσιουκάνης Κωνσταντίνος.
9. Τσιουκάνης Κωνσταντίνος του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Πρασίνου, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Περιβάλλοντος και του Τμή[1]ματος Κοιμητηρίων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Δια[1]ταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Τάπρας Ηλίας.
10. Κοκαβίδης Γεώργιος του Νικολάου, Αντιδήμαρχο Παιδείας, Αθλητισμού και Δημοτικού Ωδείου, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων που ασκούν τις αρμοδιότητες στους τομείς της Παιδείας και του Αθλητισμού:
α) Αυτοτελές Τμήμα Αθλητικής Ανάπτυξης,
β) Γραφείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Ισότητας των Φύλων,
γ) Γραφείο Αθλητισμού του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας Δήμου Κατερίνης»,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου, τον ΟΕΥ του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας Δήμου Κατερίνης» και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του καταργούμενου νομικού προσώπου του Δήμου, «Δημοτικό Ωδείο Κατερίνης»,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, «Δημοτικό Ωδείο Κατερίνης» και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
iii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Καρυπίδης Σάββας.
11. Καρυπίδης Σάββας του Ιωάννη, Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων που ασκούν τις αρμοδιότητες στον τομέα της Κοινωνικής Προστασίας:
α) Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Ισότητας των Φύλων, εξαιρουμένου του Γραφείου Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, στο οποίο θα ενταχθούν το Κέντρο Κοινότητας και το Παράρτημα ΡΟΜΑ της λυθείσας Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου μας, «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κατερίνης»,
β) Γραφείο Προστασίας Τρίτης Ηλικίας και Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων της Διεύθυνσης του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας Δήμου Κατερίνης», στο οποίο θα ενταχθούν τα Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων της λυθείσας Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου μας, «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κατερίνης»,
οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου, τον ΟΕΥ του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας Δήμου Κατερίνης», τον Εσωτερικό Κανονισμό Υπηρεσιών της λυθείσας Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου μας, «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κατερίνης» και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κοκαβίδης Γεώργιος.
12. Γεωργιάδης Μιχαήλ του Γεωργίου, Αντιδήμαρχο Υπηρεσιών Προσχολικής Αγωγής και Δημιουργικής Απασχόλησης, με αρμοδιότητες:
i. Την ευθύνη, εποπτεία, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιακών μονάδων του Τμήματος Παιδικής και Βρεφονηπιακής Μέριμνας της Διεύθυνσης του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας», που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρα[1]κάτω διοικητικές ενότητες:
α) Γραφείο Διοικητικής και Γραμματειακής Υποστήριξης
β) Γραφείο Ιατρικής και Ψυχοκοινωνικής Στήριξης
γ) Γραφεία Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας»:
– 1ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Κατερίνης
– 2ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Κατερίνης
– 3ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Κατερίνης
– 5ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Κατερίνης
– Παιδικός Σταθμός Λόφου
– Παιδικός Σταθμός Κορινού
δ) Γραφεία Βρεφονηπιακών Σταθμών και Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης της λυθείσας επιχείρησης του Δήμου μας «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση»:
– Βρεφονηπιακός Σταθμός Αριστοτέλους
– Βρεφονηπιακός Σταθμός Βατάν
– Βρεφονηπιακός Σταθμός Ευαγγελικών
– Βρεφονηπιακός Σταθμός Περίστασης
– ΚΔΑΠ ΜΕΑ 1
– ΚΔΑΠ ΜΕΑ 2
– ΚΔΑΠ Σβορώνου
Οι αρμοδιότητες των ανωτέρω ορίζονται στον ΟΕΥ του καταργούμενου ΝΠΔΔ του Δήμου μας, «Οργανισμός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Πρόνοιας Δήμου Κατερίνης», τον Εσωτερικό Κανονισμό Υπηρεσιών της λυθείσας Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου μας, «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κατερίνης» και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
ii. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Ιορδανίδης Παναγιώτης.
Β. Στους ανωτέρω Αντιδημάρχους μεταβιβάζονται επιπλέον οι ακόλουθες αρμοδιότητες:
i. Η αξιολόγηση των Προϊσταμένων Διευθύνσεων, Αυτοτελών Τμημάτων και Αυτοτελών Γραφείων που υπάγονται στον τομέα ευθύνης τους, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
ii. Η τέλεση πολιτικών γάμων, εναλλακτικά με τον Δήμαρχο.
iii. Η θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Γ. Εκ των ανωτέρω Αντιδημάρχων λαμβάνουν αντιμισθία οι ακόλουθοι:
1. Διαμαντοπούλου Ευαγγελία του Σταύρου
2. Τσιαμπέρας Νικόλαος του Γεωργίου
3. Μυστρίδης Ανέστης του Γρηγορίου
4. Αναστασιάδης Θωμάς του Ιωάννη
5. Ιορδανίδης Παναγιώτης του Χριστόφορου
6. Οφίδης Χαράλαμπος του Σοφοκλή
7. Τσιουκάνης Κωνσταντίνος του Ιωάννη
8. Κοκαβίδης Γεώργιος του Νικολάου
9. Γεωργιάδης Μιχαήλ του Γεωργίου
10. Καρυπίδης Σάββας του Ιωάννη
Οι Αντιδήμαρχοι, Μπογιατζής Χρήστος του Γεωργίου και Τάπρας Ηλίας του Δημητρίου είναι άμισθοι και δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.
Δ. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Ε. Η ανάκληση ορισμού Αντιδημάρχου είναι δυνατή με απόφαση του Δημάρχου οποτεδήποτε.
ΣΤ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τον αναπληρώνει στην άσκηση των καθηκόντων του η Αντιδήμαρχος Διαμαντοπούλου Ευαγγελία, όταν δε αυτή απουσιάζει ή κωλύεται, τον Δήμαρχο αναπληρώνουν στην άσκηση των καθηκόντων του, καλούμενοι για τον σκοπό αυτό κατά σειρά προτεραιότητας, εφόσον ο προηγούμενος επίσης απουσιάζει ή κωλύεται, οι Αντιδήμαρχοι:
α) Οφίδης Χαράλαμπος, β) Αναστασιάδης Θωμάς, γ) Τσιουκάνης Κωνσταντίνος, δ) Καρυπίδης Σάββας, ε) Τάπρας Ηλίας, στ) Μυστρίδης Ανέστης, ζ) Γεωργιάδης Μιχαήλ, η) Κοκαβίδης Γεώργιος, θ) Ιορδανίδης Παναγιώτης, ι) Τσιαμπέρας Νικόλαος, κ) Μπογιατζής Χρήστος.
Οι τρεις Εντεταλμένοι Σύμβουλοι και ο Τομέας των αρμοδιοτήτων τους:
1. Στον κ. Γραμματικό Γεώργιο του Θεοδώρου, αναθέτουμε την εποπτεία και το συντονισμό των δράσεων του Δήμου αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας, όπως αυτές ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
2. Στον κ. Τσίρκο Ευθύμιο του Κωνσταντίνου, αναθέτουμε την εποπτεία και το συντονισμό των δράσεων του Δήμου αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Τμήματος Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης, όπως αυτές ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
3. Στον κ. Τσιουκάνη Κωνσταντίνο του Ιωάννη, αναθέτουμε την ευθύνη της συντήρησης του δικτύου ηλεκτροφωτισμού του Δήμου και τον συντονισμό, την παρακολούθηση και την υποστήριξη των ενεργειών για την επέκταση και βελτίωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού οδών, πλατειών και υπαίθριων χώρων του Δήμου.
Οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι είναι υπεύθυνοι για τη ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων και εξουσιοδοτούνται για την υπογραφή εγγράφων που εκδίδουν οι υπηρεσίες που επιλαμβάνονται των συγκεκριμένων θεμάτων και αφορούν στη λειτουργία και διαχείριση του αντικειμένου που τους ανατίθεται, με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων των Αντιδημάρχων. Εξουσιοδοτούνται επίσης για τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.