Ποιες ήταν οι πιο συχνές αναζητήσεις των Ελλήνων στο Διαδίκτυο το 2022

Τι δείχνει το “Year In Search 2022” της Google

Την ψηφιακή ταυτότητα της χρονιάς που κλείνει αποκαλύπτει το “Year In Search 2022 της Google”, το οποίο δείχνει ποιες ήταν οι πιο συχνές αναζητήσεις των Ελλήνων στο Διαδίκτυο το 2022. Στο report της Google αποτυπώνονται όλα όσα τράβηξαν την προσοχή των Ελλήνων και τα αναζήτησαν μέσα σε μια ακόμη χρονιά με έντονη επικαιρότητα.

Οι λίστες του Year In Search βασίζονται στις καθημερινές αναζητήσεις στο Search της Google, που δίνει πρόσβαση σε δισεκατομμύρια ανθρώπους του πλανήτη σε έναν οργανωμένο ωκεανό πληροφοριών, σχετικά με οτιδήποτε μπορεί να περάσει από το μυαλό μας.

Όπως προκύπτει από το συγκεκριμένο report, κυρίαρχη τάση το 2022 είναι η όλο και μεγαλύτερη εξοικείωση με την ψηφιακή καθημερινότητα, όπως αποδεικνύεται από τις αναζητήσεις για όλων των ειδών τα pass (fuel pass, edupass, power pass, κ.λπ.). Εύλογα, στη δεκάδα εμφανίζονται η Ουκρανία, κάποια θέματα υγείας – πιστοποιητικό εμβολιασμού, προσωπικός γιατρός – καθώς και η τηλεοπτική σειρά “Σασμός”.

Στα πρόσωπα που μας απασχόλησαν, πρωτιά έχει η Ρούλα Πισπιρίγκου, ενώ ακολουθεί ο Μάκης Κατμετζόγλου. Συνδετικός ιστός όλων των ονομάτων της λίστας – και των ελληνικών και των διεθνών –  είναι, όπως πάντα, η επικαιρότητα, όπως συμβαίνει με τον Will Smith και την Amber Heard,  η οποία πρωταγωνίστησε στην πολύκροτη δίκη με τον πρώην σύζυγό της, Johnny Depp.

Οι απώλειες του 2022 

H λίστα με τους εκλιπόντες, σύμφωνα πάντα με τις αναζητήσεις των Ελλήνων στο search της Google, ξεκινά από τη Βασίλισσα Ελισάβετ και περιλαμβάνει, κυρίως, αγαπημένους Έλληνες ηθοποιούς και τραγουδιστές, καθώς και την Αμερικανίδα ηθοποιό, κάτοχο βραβείων Emmy, Anne Heche.

Στον αθλητισμό, οι Έλληνες άφησαν τη λατρεία για τα τερέν του τένις (με κάποιες εξαιρέσεις) και επέστρεψαν το 2022 στα γνωστά μας ποδοσφαιρικά λημέρια, με μάλλον αναμενόμενες αναζητήσεις για το ελληνικό – και όχι μόνο – πρωτάθλημα.

Πολύ ενδιαφέρουσες (όπως κάθε φορά) είναι οι απορίες μας στην ενότητα “Τι είναι”. Πολιτική, οικονομία (κυρίως crypto) και επικαιρότητα κυριαρχούν, ενώ εμφανίζεται και ο όρος “αφασία”, με αφορμή μάλλον το πρόβλημα υγείας του γνωστού ηθοποιού, Bruce Willis. Επίσης, αξίζει να πούμε πως η ερώτηση για το τι είναι το ΝΑΤΟ δεν υπάρχει μόνο στις ελληνικές λίστες του Year in Search, αλλά και σε άλλων χωρών.

Στα τηλεοπτικά πράγματα, οι Έλληνες ψήφισαν το 2022 ελληνική μυθοπλασία αφήνοντας μόνο 3 θέσεις σε ξένες συμμετοχές! Αντίθετα, στις ταινίες, μεταξύ όλων των ξένων ξεχωρίζει μία μόνο ελληνική παραγωγή.

Στην αναζήτηση του “Πότε” – όπως και του “Γιατί” – η μεγάλη ποικιλία των θεμάτων αντανακλά ακριβώς τη λειτουργία του Search, στο οποίο καταφεύγουν οι χρήστες, για να λύνουν άπειρες και διαφορετικές μεταξύ τους, απορίες. Στο περίφημο “Γιατί” για παράδειγμα, εκτός από τις αναφορές στον πόλεμο της Ουκρανίας, πραγματικός πρωταγωνιστής είναι το… χταπόδι και γιατί δεν πρέπει να το τρώμε.