Α ΤΟΜΟΣ, (Δεύτερη Αναθεωρημένη έκδοση), πρόλογος από Νίκο Ιντζεσίλογλου και Ισμήνη Κριάρη, εκδόσεις Παπαζήση (2020)
Β ΤΟΜΟΣ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – Από τα ΜΜΕ στο Διαδίκτυο, πρόλογος από Θωμά Γιάγκογλου, εκδόσεις Παπαζήση (2019)
Η δεύτερη αναθεωρημένη έκδοση του Συλλογικού Τόμου της ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Α τόμος) θέτει επίκαιρα θέματα, προβληματισμούς, τις νέες τάσεις του Τουρισμού, ενός διεπιστημονικού γνωστικού αντικειμένου. Αναλύει το θέμα της τουριστικής ανθεκτικότητας που ανακύπτει λόγω της υγιεινομικής κρίσης, παρουσιάζει τα στοιχεία εμπειρικής έρευνας για τη σχέση του κορωνοϊού και τουρισμού όπως παρουσιάζονται στον Τύπο. Επίσης και εξειδικευμένα θέματα του θεματικού τουρισμού (οικοτουρισμό, πολιτιστικό, θρησκευτικό τουρισμό)
Ο δεύτερος τόμος επεκτείνει τις γνώσεις των αναγνωστών-στριών σε θέματα διεθνούς τουρισμού με μια διεπιστημονική προσέγγιση που εξετάζει τις προκλήσεις που πηγάζουν από την τουριστική ανταγωνιστικότητα, τη θέσπιση νέων θεσμικών δεδομένων για την προστασία των καταναλωτών-τριών, τις επιδράσεις της ψηφιακής επικοινωνίας στον τουριστικό μηχανισμό.
Οι δύο τόμοι με την επιστημονική επιμέλεια της Τέσσας Δουλκέρη, εμπλουτίζουν την ελληνική βιβλιογραφία και αποτελούν ένα οδηγό για τους/τις νέους-ες ερευνητές-τριες. Περιλαμβάνουν τις σύγχρονες τάσεις και προοπτικές ενός ειδικού Επιστημονικού κλάδου που εξελίσσεται συνεχώς τόσο στον τομέα της διδασκαλίας όσο και στον τομέα της έρευνας. Δύο τόμοι, χρήσιμα εργαλεία μελέτη για τους επιστήμονες του τουρισμού, τους κοινωνικούς επιστήμονες αλλά και γενικότερα για τα άτομα που αγαπούν τα ταξίδια και ενδιαφέρονται να διευρύνουν τους ορίζοντες τους.