Την οπτική της ανάδειξης της Κεντρικής Μακεδονίας ως κινηματογραφικού προορισμού παρουσίασε το Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, συμμετέχοντας στην ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση που διοργάνωσε το Thessaloniki Convention Bureau. Το πρόγραμμα συμπεριέλαβε την παρουσίαση της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2021 από τον Τομεάρχη Τουρισμού Αλέξανδρο Θάνο, καθώς και τις δράσεις του Κέντρου Πολιτισμού της Περιφέρειας από την Πρόεδρο του Δ.Σ. και Καλλιτεχνική Διευθύντρια Άννα Μυκωνίου.
Η περιοχή ως «συνεδριακός προορισμός, πολιτιστικός κόμβος και ιδανικό σκηνικό για γυρίσματα»: Το τρίπτυχο μέσα από το οποίο, όπως τονίστηκε στη συνάντηση, μπορεί να υποστηριχθεί αποτελεσματικά η προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας και της Θεσσαλονίκης ως προορισμού. «Οι διαφορετικοί τρόποι για να δει κανείς την περιοχή μας είναι εξάλλου ο κοινός στόχος που ενώνει όλους εμπλεκόμενους φορείς σε μια προσπάθεια συντονισμένης προώθησης του προορισμού, που θέλουμε να προβάλλουμε στους επισκέπτες αλλά και τους δυνητικούς διοργανωτές συνεδριακών διοργανώσεων», τόνισαν από την πλευρά τους ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Thessaloniki Convention Bureau Γιάννης Ασλάνης και η γενική διευθύντρια του Thessaloniki Convention Bureau Ελένη Σωτηρίου.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, αναφέρθηκαν εκτενώς η φιλοσοφία και οι δράσεις του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2021, ενώ παρουσιάστηκε η στρατηγική του Film Office με στόχο την ανάπτυξή του ως νέου μέσου για την πολιτισμική και τουριστική ανάδειξη της Κεντρικής Μακεδονίας σε ανταγωνιστικό προορισμό προσέλκυσης οπτικοακουστικών παραγωγών.Παράλληλα, έγινε αναφορά και στις πρώτες τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές που υποστήριξε το Film Office –ανάμεσά τους και μια κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους, που θα ξεκινήσει γυρίσματα τις επόμενες ημέρες στην περιοχή της λίμνης Δοϊράνης στο Κιλκίς. Την παρουσίαση έκανε η αν. προϊσταμένη του Film Office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Λίνα Μυλωνάκη.
«Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προετοιμάζουμε και ήδη σχεδιάζουμε μια στρατηγική για την επόμενη μέρα της πανδημίας, που αλλάζει το τουριστικό αφήγημα στην περιοχή. Επικαιροποιούμε τις δράσεις μας απέναντι στα νέα δεδομένα και τις απαιτήσεις της αγοράς στο επόμενο διάστημα, έχοντας μελετήσει προσεκτικά τα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά της προώθησης της περιοχής μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού.
Αξιοποιούμε τον πολιτισμό και τον τουρισμό ως εργαλεία εξωστρέφειας και προβολής στις προκλήσεις τόσο μέσα από τις δράσεις του Κέντρου Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας όσο και μέσα από τη δυναμική του νεοσύστατου Film Office. Προσδοκούμε σε ενίσχυση των συνεργειών μας με φορείς με τους οποίους έχουμε ήδη αναπτύξει μια πολύ καλή συνεργασία, όπως το Thessaloniki Convention Bureau, που θα μας κάνουν ισχυρότερους και πιο αποτελεσματικούς για την προβολή της Περιφέρειάς μας, ώστε να ανταποκριθούμε με επιτυχία στο άνοιγμα της τουριστικής οικονομίας», υπογράμμισε ο Tομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.