Το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας απέσπασε, μαζί με τον Δήμο Χανίων, το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing Program | Culture”, στα Content Marketing Awards 2024, που διοργανώνονται από την Boussias Events. Η βράβευση αφορά την επιτυχημένη καμπάνια ψηφιακής επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 3ο Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων (26-30 Ιουνίου 2024) που οργανώνει ο Δήμος Χανίων σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης.
Κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής των Βραβείων Content Marketing Awards 2024, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής στην Αθήνα, εκ μέρους του Δήμου Χανίων παραβρέθηκε ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Γιάννης Γιαννακάκης∙ από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ο διευθυντής του Εργαστηρίου και πρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, καθηγητής Γεώργιος Λάππας και η επίκουρη καθηγήτρια Αναστασία Γιαννακοπούλου∙ από την ομάδα έργου του Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων οι: Μανώλης Πιμπλής, διευθυντής, Βασίλης Κιμούλης, υπεύθυνος Επικοινωνίας & Γραφείου Τύπου, Λευτέρης Μπλέτσας, σύμβουλος Τεχνολογίας & Ιστοσελίδας & Συντονιστής ομάδας εθελοντών, Λένα Ματσιώρη, υπεύθυνη Πολιτιστικού Προγράμματος και Κυριακή Μπεϊόγλου, σύμβουλος Έργου & υπεύθυνη οργάνωσης Παράλληλων Εκδηλώσεων. Το Βραβείο Gold εκ μέρους του ΦΒΧ παρέλαβαν ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Χανίων Γιάννης Γιαννακάκης, ο οποίος δήλωσε ότι «τα Χανιά στηρίζουν τον πολιτισμό» και απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση σε όλους να επισκεφτούν το ΦΒΧ του 2025, και η επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Αναστασία Γιαννακοπούλου, επικεφαλής της επταμελούς ομάδας φοιτητών και φοιτητριών του Εργαστηρίου Ψηφιακών Μέσων για τα social media του φεστιβάλ (Ομάδας Επικοινωνίας), που σημείωσε ότι «ζούμε το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων ως μια γιορτή του βιβλίου και του πολιτισμού και αυτή η μοναδική εμπειρία συνδέει και εμπνέει την όλο και μεγαλύτερη βιβλιόφιλη κοινότητα που έχει αγκαλιάσει το φεστιβάλ».
Η διάκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική για το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας, καθώς στα διακεκριμένα ετήσια βραβεία Content Marketing Awards επιβραβεύονται οι καλύτερες καινοτόμες πρακτικές και η αποτελεσματικότητα του ψηφιακού περιεχομένου των κορυφαίων εταιρειών του χώρου, αναδεικνύοντας έτσι το έργο και τις δυνατότητες του Εργαστηρίου και της Ομάδας Επικοινωνίας. Η Ομάδα Επικοινωνίας του εργαστηρίου αναλαμβάνει τα τρία τελευταία χρόνια τη διαχείριση της ψηφιακής εικόνας του Φεστιβάλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X, Flickr), που αποτελούν βασικά εργαλεία προώθησης και προβολής του στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Φέτος, στην Ομάδα για το φεστιβάλ συμμετείχαν οι: Χαρά Δημητρίου, Παναγιώτα Τσολακίδου, Κλειώ Καπέκα, Σοφία Σταματοπούλου, Σταύρος Σοφρώνης, Ανδρέας Κάκαρης και Αργύρης Γεωργιάδης.
Η ψηφιακή εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε από τις αρχές Φεβρουαρίου και κορυφώθηκε ως τις αρχές Ιουλίου, με την ποιότητα και την ποσότητα του πρωτότυπου και αποκλειστικά οργανικού παραγόμενου ψηφιακού περιεχομένου, είχε ως κεντρικό άξονα την προβολή του Φεστιβάλ όχι μόνο ως τόπου συνάντησης για τους λάτρεις του βιβλίου, αλλά και ως μιας γιορτής της Τέχνης και του Πολιτισμού γύρω και πέρα από το βιβλίο που δημιουργεί νέους προβληματισμούς πάνω σε επίκαιρα και διαχρονικά θέματα.
Το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων είναι ένα ετήσιο λογοτεχνικό γεγονός, που ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2022 με επίκεντρο το Ενετικό Λιμάνι της πόλης των Χανίων και είναι αφιερωμένο στο βιβλίο. Στόχος του είναι να καθιερωθεί ως διεθνής κόμβος συνάντησης συγγραφέων, διανοούμενων, ακαδημαϊκών, δημιουργών, μεταφραστών, αναγνωστών, καλλιτεχνών, εκδοτικών οίκων και δημοσιογράφων και να αναδεικνύει στη δημόσια σφαίρα σοβαρά ζητήματα, προάγοντας τη φιλαναγνωσία με παρουσιάσεις, θεματικές συζητήσεις και παράλληλες πολιτιστικές εκδηλώσεις. Φέτος, υποδέχτηκε περισσότερους από 120 ομιλητές από 17 χώρες, οι οποίοι έλαβαν μέρος σε περισσότερες από 70 θεματικές συζητήσεις, παρουσιάσεις βιβλίων, εργαστήρια για παιδιά και ενήλικες, θεατρικά δρώμενα, περφόρμανς, συναυλίες, γύρω από βιβλία σύγχρονης ελληνικής και ξένης πεζογραφίας, ποίησης, δοκιμίου από 35 εκδότες, και με κεντρικό του θέμα «Ευρώπη, παρελθόν και μέλλον. Ματιές στη λογοτεχνία, τον πολιτισμό, την πολιτική». Το δημιουργικό της οπτικής ταυτότητας του ΦΒΧ υλοποίησε η K2design, μια από τις πιο βραβευμένες ελληνικές εταιρείες branding.