Γενική Συνέλευση του ΞΕΕ στο πλαίσιο της Έκθεσης HORECA 2025
«Η Γενική Συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία διαλόγου και ανάδειξης των προκλήσεων αλλά και των δυνατοτήτων του ξενοδοχειακού κλάδου. Παράλληλα, παραμένουμε ενημερωνόμαστε για τις νέες τάσεις στον εξοπλισμό και την τροφοδοσία των ξενοδοχειακών μονάδων, και αναδεικνύουμε τις δυνατότητες των τουριστικών μας προορισμών», ανέφερε χαρακτηριστικά το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας κ. Ηρακλής Τσιτλακίδης, στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης HORECA 2025, η οποία ήταν ο «χρυσός» χορηγός της Γενικής Συνέλευσης του ΞΕΕ.

Το Συνέδριο με τίτλο «Δημιουργώντας ευκαιρίες, ανάπτυξη και συνοχή» σηματοδότησε την εκκίνηση της πρωτοβουλίας «Φιλοξενία Με Αξία για Όλους» που υλοποιεί το ΞΕΕ γιορτάζοντας τα 90 χρόνια από την ίδρυσή του.
Επιπλέον, παρουσιάστηκε η μελέτη του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών & Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) με τίτλο “Η Συμβολή του Ξενοδοχειακού Κλάδου στην Ελληνική Οικονομία”, με την οποία τεκμηριώνεται η πολλαπλασιαστική αξία που δημιουργεί η Φιλοξενία για άλλους κλάδους αλλά και για το σύνολο της εθνικής οικονομίας.
«Τα 90 χρόνια του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος αποτελούν ορόσημο για τον κλάδο της φιλοξενίας στη χώρα μας και αναδεικνύουν τη διαχρονική συμβολή του στην πρόοδο του ελληνικού τουρισμού. Η εκκίνηση της πρωτοβουλίας «Φιλοξενία Με Αξία για Όλους» σηματοδοτεί ένα νέο, δυναμικό βήμα προς μια τουριστική ανάπτυξη με επίκεντρο τη διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας φιλοξενίας για όλους», ανέφερε ο κ. Τσιτλακίδης.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης XORECA 2025 ο κ. Τσιτλακίδης, συναντήθηκε με εκπροσώπους τουριστικών φορέων, προμηθευτές και επιχειρηματίες του κλάδου, ανταλλάσσοντας απόψεις για τις νέες τάσεις και προκλήσεις στον τομέα της φιλοξενίας. Παράλληλα, ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο της Πιερίας ως τουριστικό προορισμό και τόνισε την ανάγκη για συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, με στόχο τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.