Και για να μη παρεξηγούμαστε ο λόγος γίνεται για την κατά Μάκη Βορίδη δημοκρατία. Εκείνη την δημοκρατία που ευαγγελίζονταν στα χρόνια της νιότης του, αλλά και μετά κι από αυτά. Την δημοκρατία που πίστευε και κήρυττε περιδιαβαίνοντας τα φοιτητικά αμφιθέατρα με πιστό του σύντροφο το τσεκούρι, το αποτελεσματικότερο μέσο πειθούς για όσους τύχαινε να διαφωνούν με τον ρηξικέλευθο δημοκράτη. Μπορεί να πέρασαν τα χρόνια, ο Μάκης – ποιος να το λεγε- ο Μάκης ο πρόεδρος κάποτε της Παπαδοπουλικής νεολαίας ΕΠΕΝ, έγινε και υπουργός. Υπουργός μεν, αλλά πιστός και τώρα σε εκείνες τις ιδεολογικές, τις έμπλεες και βαφτισμένες στην ποιο γνήσια δημοκρατία, ιδέες. Τι δημοκρατία, λαοκρατία να λες καλύτερα. Σε αυτή την Βορίδηα δημοκρατία, όμως δεν χωρά ίχνος Αριστερού η ότι τέλος πάντων σημαίνει και παραπέμπει πολιτικά- ιδεολογικά στην Αριστερά. Καημό είχε και έχει και μήτε το έκρυψε ποτέ, πως η μείωση, ακόμη και η εξαφάνιση της ιδεολογικής της επιρροής στην κοινωνία και την νεολαία, αποτελεί για αυτόν μεγάλο στοίχημα και απόλυτη προτεραιότητα. Και τούτο γιατί θεωρεί αφύσικες και κόντρα στην λογική και την κανονικότητα τις ιδέες, τις θέσεις και απόψεις της. Με λίγα λόγια ακόμα και η ύπαρξη της αποτελεί για αυτόν μια παραδοξολογία. Δήλωνε δε με παρρησία πως ίσως θα έπρεπε να λήφθούν και θεσμικά και Νομικά μέτρα για τον περιορισμό της δράσης της. Η κηδεία του τέως Βασιλιά προχθές, έφερε ξανά στο προσκήνιο και στην τηλεοπτική επικαιρότητα τον κ.Βορίδη. Φυσικά όχι μόνο αυτόν, αφού στην εξόδιο τελετή με τα σοβαρά και τα ευτράπελα, παρέλασαν αρκετοί επώνυμοι της ΝΔ και θα ήταν πολύ περισσότεροι αν δεν τους συγκρατούσαν οι κομματικές σκοπιμότητες, μια και ουσιαστικά εισήλθαμε σε προεκλογική περίοδο. Καλεσμένος σε τηλεοπτικό πάνελ χες ο κ. Μάκης, δεν κρατήθηκε και στο πλαίσιο μιας ανούσιας τις τελευταίες μέρες προσπάθειας από τους πάσης φύσεως λάτρεις και νοσταλγούς του θρόνου και της Βασιλείας να ξαναγραφεί η ιστορία, και να ξεχαστούν τα κατά συρροή δεινά που επέφεραν στον τόπο οι ξένοι εστεμμένοι, δήλωνε: << φτάνουνε να συζητάμε παράλογα πράγματα εξ αιτίας των εμμονών της Αριστεράς. Η γελοιότητα και ο παραλογισμός της, αντί να κάνει μια θεμιτή ιστορική συζήτηση, είναι ότι συνδέει την Βασιλεία με την συγκεκριμένη τελετή..>>
Τι παραλογισμός κι αυτός, τι άρρωστη εμμονή, απορεί και εξίσταται ο Μάκης, να θέλει να θυμάται αυτή η επάρατη Αριστερά, να καταγράφει παραχαράσσοντας τους ένδοξους και ηρωικούς Βασιλικούς χρόνους, τότε που τα ανάκτορα είχαν δικαίωμα αδιαμφισβήτητο σε αυτή την χώρα για το ποιος ζει και ποιος πεθαίνει. Για το ποια κυβέρνηση θα όρκιζαν, άσχετα από τη λαϊκή ετυμηγορία, και ποια θα έδιωχναν. Για το τι περίμενε τους αντίθετους στην Βασιλευόμενη και βαριά τραυματισμένη δημοκρατία, τους ενοχλητικούς και όσους τολμούσαν να εκφράσουν άλλη από του Μεγαλειότατου, άποψη είναι επίσης γνωστό.. Και όσον αφορά τους λεγόμενους εχθρούς της Μοναρχίας και ιδιαίτερα τα μιάσματα της Αριστεράς, για όλους αυτούς η Βασιλική μεγαλοψυχία μαζί με τις τότε κυβερνήσεις της εθνικοφροσύνης,είχαν καθιερώσει το θεσμό των απεριόριστων χρονικά διακοπών στα καλύτερα νησιά του Αιγαίου. Όσο δε για το δημοκρατικό παλατιανό ήθος, αυτό περίτρανα ξεδιπλώθηκε σε όλη τη δεκαετία του 60, για να καταλήξει στην αγκαλιά της χούντας. Τώρα ο ακραιφνής δημοκράτης υπουργός εργάζεται πυρετωδώς και εξαγγέλλει την ψήφιση νόμου για τον αποκλεισμό από τις εκλογές που έρχονται της Ναζιστικής ΧΑ και του επικεφαλής της, του Κασιδιάρη. Αίτημα σύσσωμου του δημοκρατικού κόσμου της χώρας μας το παραπάνω νομοθέτημα για τον εξοστρακισμό από τον δημόσιο βίο και την δια παντός καταδίκη της εγκληματικής ναζιστικής οργάνωσης , της μεταμφιεσμένης σε πολιτική οργάνωση. Σίγουρα με βαριά καρδιά και ύστερες σκέψεις ο Μάκης καταγίνεται με το παραπάνω πολύ σοβαρό θέμα. Ποιος Κασιδιάρης και ποια ΧΑ. Οι απόψεις των μεν και του δε, σε μια σειρά ζητήματα συνοδοιπορούν και σε άλλα μπορεί και να συμπίπτουν. Όμως για τον κ.Βορίδη αυτή είναι μια αρχή που μπορεί να έχει και συνέχεια στο μέλλον. Για αυτό έχει τεράστια σημασία η διατύπωση και η φρασεολογία των επερχόμενων διατάξεων του σχετικού νομοσχεδίου. Διατάξεις και διατυπώσεις προσφερόμενες σε διάφορες και αμφιλεγόμενες ερμηνείες που μπορεί να οδηγήσουν μελλοντικά στην επέκταση τους και προς άλλες πολιτικές συλλογικότητες με πρώτες αυτές της Αριστεράς, που κατά την άποψη των Βορίδηδων αντιστρατεύονται την δημοκρατική νομιμότητα και το Σύνταγμα της χώρας.
Αν δεν ήταν πολύ σοβαρό ζήτημα ο παραπάνω Νόμος και ο σκοπός που θέλει αυτός να επιτελέσει, θα ήταν θλιβερά αστείο το γεγονός ότι της νομοθετικής αυτής πρωτοβουλίας ηγείται κυβερνητικό στέλεχος της…δημοκρατικής ποιότητας του Μαυρουδή Βορίδη.