Σε τι κατάσταση είναι το οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Αντιπεριφέρειας Πιερίας;

Πόσες αποζημιώσεις έχουν πληρωθεί για κατεστραμμένα οχήματα με βεβαιωμένη υπαιτιότητα πρόκλησης της ζημιάς από πρόβλημα στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας συντήρησης, της ∆.Τ.Ε της Π.Ε Πιερίας νυν Υποδιεύθυνση της Π.Ε Πιερίας;

Παρατηρούμε το τελευταίο χρονικό διάστημα αρκετές περιπτώσεις πληρωμής χρηματικών ποσών που διεκδικούν οι πολίτες μετά από ζημιές που έχουν υποστεί τα οχήματά τους από λακκούβες ή άλλες φθορές στο οδόστρωμα του οδικού δικτύου του οποίου την αρμοδιότητα συντήρησης έχει η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας.

Σε μια μόνο συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (26-5-2020) έχουμε έγκριση σε τρεις περιπτώσεις αποζημιώσεων για ζημιές που υπέστησαν οχήματα πολιτών που κινούνταν σε δρόμους της Πιερίας που την ευθύνη  συντήρησης έχει η Αντιπεριφέρεια Πιερίας.

Συγκεκριμένα:

«…για ζηµιές που έχει υποστεί το αυτοκίνητό του, …..το οποίο, καθώς εκινείτο επί της 4ης Επαρχιακής Οδού Κατερίνης- Μοσχοποτάµου από Αρωνά προς Κατερίνη έπεσε σε λακκούβα και υπέστη φθορές στον αριστερό εµπρόσθιο τροχό».

«…η δίκυκλη µοτοσυκλέτα του στην ουσία καταστράφηκε, όταν στις 6-2-2020, οδηγώντας αυτήν και κινούνταν στην επαρχιακή οδό Κατερίνης-Γανόχωρας -Ρυακίων Πιερίας, της οποίας η ευθύνη συντήρησης ανήκει στη ∆.Τ.Ε. της Π.Ε Πιερίας, έπεσε σε λακκούβα, καταστράφηκαν βασικά εξαρτήματα και μέρη αυτής και κυρίως το κεντρικό της σασί (λαιµός), µε αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η επισκευή της..»

«…για ζηµιές που έχει υποστεί το αυτοκίνητό του, …. το οποίο, καθώς εκινείτο επί της Επαρχιακής Οδού Πύδνας – Μακρυγιάλου (στην παράπλευρη οδό) και κατευθυνόμενος προς Μακρύγιαλο έπεσε σε λακκούβα µε αποτέλεσα να σπάσει το κάρτερ του αυτοκινήτου».

Τρεις περιπτώσεις ατυχημάτων σε τρεις διαφορετικούς δρόμους ευθύνης της Αντιπεριφέρειας Πιερίας στο τελευταίο τρίμηνο, δεν είναι μόνο ανησυχητικό αλλά ακραία επικίνδυνο και οξύτατο πρόβλημα αν υπολογίσουμε ότι τον Μάρτιο και τον Απρίλιο η κίνηση των οχημάτων ήταν αν όχι απαγορευμένη τουλάχιστον ελεγχόμενη λόγο κορονοϊού.

Δεν γνωρίζουμε φυσικά πόσες ακόμη περιπτώσεις ατυχημάτων έχουμε, πόσες απ αυτές οι παθόντες είχαν την ενημέρωση και το θάρρος να μπουν στην διαδικασία να διεκδικήσουν την αποζημίωση για τις φθορές στο όχημά τους για να φτάσει η υπόθεση σε αποφάσεις πληρωμής από την Οικονομική Επιτροπή της ΠΚΜ.

Ακόμη σε μια απλή περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βλέπουμε φωτογραφίες και διαμαρτυρίες για προβλήματα στο οδικό δίκτυο της Πιερίας.

Ποια είναι λοιπόν η κατάσταση του οδικού δικτύου στην ενδοχώρα της Πιερίας;

Πόσο κινδυνεύουμε να βρεθούμε εκτός δρόμου με σοβαρές υλικές ζημιές στο όχημά μας -και ίσως όχι μόνο – από λακκούβες ή άλλες φθορές στο οδόστρωμα;

Υποτίθεται ότι έχουμε την επανεκκίνηση μετά τις απαγορεύσεις λόγω κορονοϊού, περιμένουμε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα και η κίνηση λόγω τουριστικής περιόδου. Πόσο ασφαλής είναι η κίνηση των οχημάτων στο οδικό δίκτυο της Πιερίας ευθύνης της Αντιπεριφέρειας;