Υπογράφηκε η εργολαβική σύμβαση για τη συντήρηση του Δικαστικού Μεγάρου Κατερίνης
Την Τρίτη 23 Ιουνίου η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου συναντήθηκε με το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης. Στο…
Ένα βήμα πολιτικού και κοινωνικού διαλόγου με μοναδικό σκοπό την ενημέρωση
Την Τρίτη 23 Ιουνίου η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου συναντήθηκε με το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης. Στο…