Η Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην ελληνική κοινωνία, επικαιροποιεί διαρκώς τα μέτρα που λαμβάνει για την προστασία της δημόσιας υγείας από την πανδημία Covid- 19 και ενισχύει τις διαδικασίες λειτουργίας της διασφαλίζοντας την παροχή του φυσικού αερίου σε όλους τους καταναλωτές.
Μετά την προσωρινή αναστολή λειτουργίας των κεντρικών της γραφείων στον Πύργο Αθηνών, η ΔΕΔΑ προχωρά σε αναβάθμιση του συστήματος τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών με στόχο να μπορούν να εξυπηρετούνται από το σπίτι τους, ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο που είναι απαραίτητη η ελαχιστοποίηση των μετακινήσεων.
Στο πλαίσιο αυτό, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τα ερωτήματά τους είτε τηλεφωνικά στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης: 2162000499, 2162000401-5 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9π.μ. – 5μ.μ.) είτε ηλεκτρονικά στο email: [email protected]. Ειδικότερα:
Καταναλωτές:
- Οι πολίτες που επιθυμούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για σύνδεση με τα δίκτυα διανομής φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας (www.deda.gr), να αποθηκεύσουν τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος, να τη συμπληρώσουν και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στο email: [email protected]. Οι εργαζόμενοι της ΔΕΔΑ, οι οποίοι προσφέρουν αδιάλειπτα τις υπηρεσίες τους με τη χρήση μεθόδων τηλε-εργασίας, θα επικοινωνήσουν μαζί τους και θα τους ενημερώσουν για τις ενέργειες στις οποίες χρειάζεται να προβούν:
- Εάν η ιδιοκτησία του ενδιαφερόμενου βρίσκεται εντός ενεργού δικτύου της ΔΕΔΑ, τότε η σύνδεση είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί και από την εταιρεία θα του αποσταλούν όλα τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. αίτηση σύνδεσης, δικαιολογητικά) για να προχωρήσει η διαδικασία. Στη συνέχεια, η υποβολή της αίτησης σύμβασης, των δικαιολογητικών και της σύμβασης σύνδεσης θα γίνει ηλεκτρονικά από τον ενδιαφερόμενο στο email: [email protected].
- Εάν η ιδιοκτησία του ενδιαφερόμενου βρίσκεται εκτός ενεργού δικτύου της ΔΕΔΑ, τότε η φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος θα καταχωρηθεί στην αρμόδια Διεύθυνση της ΔΕΔΑ και ο καταναλωτής θα ειδοποιηθεί σε περίπτωση μελλοντικών επεκτάσεων του δικτύου.
- Οι καταναλωτές οι οποίοι είναι ήδη συνδεδεμένοι με τα δίκτυα φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ και ενδιαφέρονται να υποβάλλουν αιτήματα που αφορούν στη σύμβασή τους , μπορούν να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά στο email: [email protected].
Μηχανικοί, επαγγελματίες φυσικού αερίου
Επίσης, ηλεκτρονικά θα εξυπηρετούνται από τη ΔΕΔΑ οι συνεργάτες μηχανικοί και επαγγελματίες φυσικού αερίου σε ό,τι αφορά τις ακόλουθες ενέργειες:
- Η υποβολή αιτημάτων βεβαιώσεων ύπαρξης δικτύου φυσικού αερίου, βεβαιώσεων συνδεσιμότητας, καθώς και βεβαιώσεων για τις εκσκαφές πλησίον δικτύου, θα γίνεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
- Τα φύλλα καύσης θα αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
Μέσω ταχυδρομικής αποστολής στη διεύθυνση των κεντρικών γραφείων της ΔΕΔΑ (Λεωφ. Μεσογείων 2-4, Αθήνα), μπορούν να γίνονται:
- Η υποβολή μελετών για υφιστάμενες οικοδομές. Στον φάκελο, θα πρέπει να υπάρχει η σημείωση: «υπόψη κου Πατρίκιου, Διεύθυνση Λειτουργίας & Συντήρησης».
- Η υποβολή μελετών για νεόδμητες οικοδομές. Στον φάκελο, θα πρέπει να υπάρχει η σημείωση: «υπόψη κου Φωκιανού, Διεύθυνση Λειτουργίας & Συντήρησης».
Επισημαίνεται ότι για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπου απαιτείται Άμεση Επέμβαση στο Δίκτυο Διανομής, λειτουργούν σε αδιάλειπτη εικοσιτετράωρη βάση τα τηλέφωνα: 11711 για τα αστικά δίκτυα και 8001122222, 2105551666 για τα βιομηχανικά δίκτυα.
Η ΔΕΔΑ στέκεται αρωγός στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας και επισημαίνει στους καταναλωτές και τους συνεργάτες της την ανάγκη πιστής τήρησης όλων των μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας που έχουν τεθεί σε εφαρμογή από την Πολιτεία.