Οι ABB και Green.TV, ιδρυτές της World EV Day, ανακοινώνουν ένα νέο challenge με τίτλο “EVmoji” που αφορά στην δημιουργία ενός emoji ηλεκτρικού οχήματος. Μπορούν να συμμετάσχουν ενδιαφερόμενοι και από την Ελλάδα, ηλικίας έως 16 ετών. Το νικητήριο σχέδιο θα υποβληθεί στην Unicode Consortium – την κοινοπραξία που ολοκληρώνει και παράγει επίσημα τα emoji.
Με τις πωλήσεις επιβατικών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) να αυξάνονται θεαματικά τα επόμενα χρόνια (από 3,1 εκατομμύρια το 2020 σε 14 εκατομμύρια το 2025¹), η Παγκόσμια Ημέρα Ηλεκτρικών Οχημάτων (World EV Day) καλεί τους νέους και στην Ελλάδα να δημιουργήσουν ένα emoji που θα συμβολίζει το ηλεκτρικό όχημα και θα αναδεικνύει το συναρπαστικό μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας.
H World EV Day είναι η διεθνώς μεγαλύτερη ψηφιακή καμπάνια στον τομέα της αυτοκίνησης που το 2020 κατάφερε να περάσει το μήνυμα της ηλεκτροκίνησης σε 1,9 δισεκατομμύρια αποδέκτες! Και φέτος, η ABB με υπερηφάνεια ετοιμάζεται να προωθήσει το μήνυμα για την ηλεκτρική κινητικότητα, σε συνεργασία με την Green.TV Media, προσεγγίζοντας ακόμη περισσότερους αποδέκτες.
Στο πλαίσιο αυτό κι επειδή δεν υπάρχει επί του παρόντος ένα επίσημο emoji που να απεικονίζει τα ηλεκτρικά οχήματα, η ABB και η Green.TV προσκαλούν την επόμενη γενιά οδηγών EV να σχεδιάσουν αυτό που οι εταιρείες ονομάζουν EVmoji, το πρώτο εικονίδιο για EV στον κόσμο.
Ο Frank Muehlon, Πρόεδρος της ABB στο E-mobility Division, σχολιάζει: «Η Παγκόσμια Ημέρα EV έχει γίνει ένα σημαντικό γεγονός για την ABB καθώς συνεχίζουμε να ευαισθητοποιούμε το κοινό σχετικά με την ηλεκτρική κινητικότητα και την αξία ενός μέλλοντος με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Και βέβαια είναι εξίσου σημαντικό να βλέπουμε ότι αυτό το γεγονός προάγει την ενεργό συμμετοχή της μελλοντικής γενιάς οδηγών, με πάθος και δημιουργικότητα.»
«Η ανακοίνωση ενός challenge σχετικά με ένα EV emoji στο πλαίσιο της World EV Day, προσφέρει την τέλεια ευκαιρία να αποκτήσουν οι νέοι ορμή και ενθουσιασμό για τα ηλεκτρικά οχήματα, πολύ πριν λάβουν την απόφαση αγοράς ενός αυτοκινήτου. Καλούμε δημιουργικά παιδιά από όλο τον κόσμο στον “ηλεκτρικό” κόσμο των EV.»
Το EVmoji challenge είναι ανοιχτό για συμμετέχοντες ηλικίας 6 έως 16 ετών από όλες τις χώρες. Όλα τα σχέδια, οι εικόνες ή τα ψηφιακά γραφικά EVmoji πρέπει να δημοσιοποιηθούν έως τις 20 Αυγούστου 2021 μέσω προσωπικού ή γονικού Facebook, Instagram, LinkedIn ή Twitter με το hashtag #EVmoji.
Οι εκπρόσωποι της World EV day θα επικοινωνήσουν με τον νικητή μέσω προσωπικού μηνύματος, στον λογαριασμό από τον οποίο θα συμμετάσχει. Το νικητήριο σχέδιο θα ανακοινωθεί κατά την World EV day (9 Σεπτεμβρίου 2021). Για περισσότερες πληροφορίες και μια πλήρη λίστα Όρων και Προϋποθέσεων, δείτε το https://www.worldevday.org/emoji-terms-and-conditions.
ABB (ABBN: SIX Swiss Ex). Η ABB είναι μια κορυφαία παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας, που πρωτοπορεί στον μετασχηματισμό της κοινωνίας και της βιομηχανίας, ώστε να επιτύχει ένα πιο παραγωγικό και βιώσιμο μέλλον. Συνδέοντας κατάλληλα λογισμικά με το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και υπηρεσιών της στους τομείς του Ηλεκτρολογικού Εξοπλισμού Διανομής & Εγκαταστάσεων, του Βιομηχανικού Αυτοματισμού, καθώς και των Συστημάτων Κίνησης και Ρομποτικής, η ABB επεκτείνει τα όρια της τεχνολογίας για να οδηγήσει την απόδοση σε νέα επίπεδα. Με μια ιστορία διακρίσεων και υπεροχής που μετρά πάνω από 130 χρόνια, η επιτυχία της ABB καθοδηγείται από 105.000 ταλαντούχους εργαζόμενους σε περισσότερες από 100 χώρες. www.abb.gr
Green.TV: Η Green.TV είναι μια εταιρεία μέσων ενημέρωσης σχετικών με την αειφορία, που εστιάζει σε καμπάνιες, περιεχόμενο και κανάλια επικοινωνίας τα οποία επικοινωνούν την μετάβαση σε έναν αειφόρο τρόπο ζωής και εργασίας. green.tv
¹Bloomberg New Energy Finance https://about.bnef.com/electric-vehicle-outlook/
hashtags: #DriveChange #eMobility #EV #ElectricCar #EVCharger