13-2-2024 – έρευνα: Ευρυδίκη Μπερσή – Εικονογράφηση: Κωνσταντίνα Μαλτεπιώτη
Νέο ρεπορτάζ για τα προβλήματα ασφαλείας του σιδηρόδρομου, ένα χρόνο μετά τα Τέμπη ο ΟΣΕ παραδέχτηκε ότι τα φανάρια δεν λειτουργούν σε σημαντικό τμήμα του σιδηρόδρομου και του προαστιακού!
Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης αποσιώπησε το γεγονός ότι μετά την κακοκαιρία Daniel δεν λειτουργούν τα φανάρια στη σήραγγα Όθρυος, και συνολικά στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός. Η συνέχεια της υπόθεσης επιβεβαιώνει ότι η Ελλάδα είναι ο θλιβερός παρίας των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων, η χώρα όπου μπορούν να λέγονται και να γίνονται τα πιο εξωφρενικά πράγματα.
To ρεπορτάζ μας κυκλοφόρησε ευρέως, ενώ το Mega Channel μίλησε με τον αντιπρόεδρο του σωματείου των μηχανοδηγών, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι πράγματι, στα 120 χιλιόμετρα της διαδρομής Λιανοκλάδι – Δομοκός – Λάρισα, τα φανάρια δεν λειτουργούν. Ο δημοσιογράφος του καναλιού μίλησε και με τον κ. Τερεζάκη, ο οποίος από τη μία παραδέχθηκε ότι «εν τη ρύμη του λόγου» του παρέλειψε να αναφερθεί στο συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου και από την άλλη προσέθεσε το εξής: «Από το Λιανοκλάδι μέχρι τον Άγιο Στέφανο είναι διπλή γραμμή, στο μεγαλύτερο κομμάτι της απεικονίζεται στον πίνακα της τηλεδιοίκησης του Λιανοκλαδίου, άρα εκεί δεν έχουμε κανένα πρόβλημα».
Για να γίνει κατανοητό πόσο παραπλανητική είναι αυτή η δήλωση, πρέπει να γνωρίζει κανείς τα εξής:
Συνέχεια ΕΔΩ