Ευθύνες στην κεντρική κυβέρνηση και τη διοίκηση Τζιτζικώστα για την φτώχεια, την ανεργία και την παρακμή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας επέρριψε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης στην τηλεόραση Kontra και τον δημοσιογράφο Πάνο Χαρίτο ο υποψήφιος περιφερειάρχης με τον συνδυασμό «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», καθηγητής και πρώην πρύτανης του ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος.
Κληθείς να σχολιάσει την αντιπλημμυρική θωράκιση της Κεντρικής Μακεδονίας ο κ. Μυλόπουλος με την ιδιότητα και του καθηγητή της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ τόνισε ότι σε ολόκληρη την Περιφέρεια δεν έχει πραγματοποιηθεί κανένα αντιπλημμυρικό έργο που να θωρακίζει το περιβάλλον και τους πολίτες.
«Υπάρχει ανησυχία στον κόσμο, ο κόσμος ρωτά με αγωνία. Έχω βρεθεί κατά την περιοδεία μου στις Περιφερειακές Ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας σε όλα τα ρέματα και τα ποτάμια. Δεν είδα πουθενά ούτε ένα αντιπλημμυρικό έργο. Είδα κοίτες ποταμών και ρεμάτων γεμάτες με φερτά υλικά, μπάζα και φραγμένες κοίτες», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας αναφέρθηκε παράλληλα και στην φτώχεια που βιώνουν οι κάτοικοι της περιοχής, με την ανεργία να είναι διπλάσια από την υπόλοιπη χώρα. «Η διοίκηση της Περιφέρειας δεν λειτουργεί ως μοχλός ανάπτυξης αλλά ως μοχλός ύφεσης και φτωχοποίησης. Ο κ. Τζιτζικώστας είχε ισχυρή εντολή και δεν την αξιοποίησε. Στα δέκα χρόνια που έχει διοικήσει την Περιφέρεια δεν έχει γίνει κανένα μεγάλο έργο υποδομής», τόνισε ο κ. Μυλόπουλος.
Αναφερόμενος στα έργα υποδομής και ανάπτυξης που πρέπει να γίνουν ο υποψήφιος περιφερειάρχης διαπίστωσε πως «το Μετρό της Θεσσαλονίκης σέρνεται και σύμφωνα με όσα προβλέπει η σύμβαση με τον λειτουργό θα χρειαστούν 18 μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας, δηλαδή θα λειτουργήσει τον Απρίλιο του 2025», ενώ «οι επεκτάσεις του Μετρό έχουν μπει στο συρτάρι, δεν έχει υλοποιηθεί τίποτα».
Την ίδια ώρα κυβέρνηση και Περιφέρεια εξαγγέλλουν ένα αχρείαστο και καταστροφικό έργο, τον flyover περιφερειακό, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη στην κυκλοφοριακή μελέτη τη λειτουργία του Μετρό. «Σταματάνε το Μετρό και εξαγγέλλουν ένα έργο που ακυρώνει το Μετρό. Δεν γίνεται από άγνοια, υπάρχει ιδιοτέλεια και σκοπιμότητα. Κάποιοι υπηρετούν τα λόμπι της βενζίνης και των ΙΧ αυτοκινήτων και όχι τα μέσα σταθερής τροχιάς», σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος.
Στον αντίποδα ο υποψήφιος περιφερειάρχης με τον συνδυασμό «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» αναφέρθηκε στην πρόταση του για τη δημιουργία ενός δικτύου Μέσων Σταθερής Τροχιάς. «Εμείς έχουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, δεν μένουμε μόνο στη γκρίνια και την αντιπολίτευση. Λέμε Μέσα Σταθερής Τροχιάς σε όλη την Κεντρική Μακεδονία. Τραμ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, Μετρό με επέκταση του στη δυτική Θεσσαλονίκη και το αεροδρόμιο και προαστιακό σιδηρόδρομο και στις 7 Περιφερειακές Ενότητες της Κ. Μακεδονίας. Αυτό το έργο από μόνο του θα τονώσει την ανάπτυξη της Περιφέρειας παράλληλα με την αναγκαία παραγωγική ανασυγκρότηση, με ισόρροπη ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα και του τουρισμού», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος.
Δείτε το βίντεο της συνέντευξης εδώ.